
Fotó: Gombai Gellért

Angol nyelvvizsgázóink száma (2016-2025)
- Cambridge Starters: 8 fő
- Cambridge Movers: 144 fő
- Cambridge Flyers: 90 fő
- Preliminary English Test: 9 fő
- Cambridge FCE (B2): 21 fő
- Cambridge Advanced (C1): 9 fő

Felvételi eredmények
2025-ben a saját rekordunkat döntöttük meg a gimnáziumi felvételin elért pontszámokkal. A maximális 100 pontból 73 pontot szereztek átlagosan a nyolcadikosok, míg az országos átlag 53 pont volt.
Hírek
	Emlékezés az aradi vértanúkra
							Október 6-án az 5.P osztály rövid előadása és hozzá kapcsolódó prezentációja a kudarc és az abból való felállás gondolata köré épült: mit tanulhatunk a nehézségekből és hogyan válhatnak a veszteségek is a fejlődésünk részévé. Eredménycentrikus világunkban gyakran félünk a kudarctól, pedig az a fejlődésünk természetes része. Az idei megemlékezéssel...
	Pizsamapartiztak a 2.G-sek
							A Babérban nemhogy lógnának a gyerekek, de még éjszakára is bent akarnak maradni. A 2.G nyitotta az idei "bent alvás" sorozatot.
	Zenetanárok koncertje
							Csütörtök délután különleges élményben volt részünk, zenetanáraink adtak koncertet, bebizonyítva, hogy nemcsak tanítanak, hanem igazi művészek is.

Miért a Babérliget?
- Iskolánk a NAT kerettanterve szerint végzi oktatói munkáját. Ez biztosítja a tanintézmények közötti átjárhatóságot.
- Pedagógusaink mind felkészült szakemberek, akik ötletesen és lelkesen teljesítik hivatásukat.
- Kislétszámú osztályokat indítunk (22-24 tanuló). Lehetőség szerint osztályszinten az integráció is megvalósul.
- Már az első évtől kezdve magas óraszámban és a nap folyamán többször visszatérő nyelvi környezetben sajátíthatják el a gyerekek az angol nyelvet.
- Az angol nyelv tanulása kislétszámú csoportokban történik.
- Az iskolában a tapasztalati tanulás valósul meg. A gyerekek a minőségi tudás megszerzése mellett a mai kor társadalmi elvárásainak is megtanulnak megfelelni. Ezért kiemelten foglalkozunk a kommunikációs és önkifejező képességek fejlesztésével.
- A Babérligetben többszintű a gyerekek értékelése, motiválása. Az értékelés pozitív és nagyobb részben formáló. A diákok tanulási motivációját az iskola saját motivációs programja egészíti ki.
- A hétköznapokat átszövi a drámajátszás és a zenével nevelés.





